انچه که باید بدنید

انچه که باید بدنید

انچه که باید بدنید

انچه که باید بدنید

اخذ وقت فوری سفارت یونان

اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت یونان

در این مقاله درباره اخذ ویزای یونان و چگونگی رزرو وقت سفارت یونان و مدارک مورد نظر برای این کار صحبت خواهیم کرد. چنانچه می خواهید به کشور یونان سفر کنید هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید را در این مقاله در اختیار دارید. لازم به ذکر است کشور یونان کشوری قوی در عرصه اقتصادی در میان دیگر کشورهای اروپایی و حوزه شینگن است و به همین دلیل هرساله مقصد گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

وقت سفارت یونان چیست؟

همچون دیگر کشورهای اروپایی برای سفر به یونان نیز نیاز به ویزای این کشور و به تبع آن رزرو وقت سفارت یونان دارید. دریافت وقت سفارت یونان نیازمند انجام مراحلی است که باید به طور دقیق و بدون کم و کاست انجام شود. مسلما بدون داشتن اطلاعات کافی نمی توانید در این امر موفق باشید و وقت سفارت یونان برای شما میسر نمی شود. باید دقت داشته باشید که مهمترین نکته تهیه مدارک مورد نیاز برای این کار می باشد، همه مدارک در روز مصاحبه به دقت بررسی خواهد شد پس در تهیه آن دقت کنید. بعد از تهیه مدارک باید نسبت به اخذ وقت سفارت یونان اقدام کنید. مدارک در روز مصاحبه باید به افسر سفارت تحویل شود.

وقت سفارت یونان چیست؟

روند گرفتن وقت سفارت یونان

امکان انجام تمامی مراحل تعیین وقت سفارت یونان به صورت آنلاین برای متقاضیان فراهم شده است. باید به وبسایت کنسولگری یونان مراجعه کنید و یک اکانت معتبر برای خود بسیازید. به یاد داشته باشید که با نام و اطلاعات دارای اعتبار این اکانت را ایجاد کنید و از اسامی نامعتبر و اطلاعات نادرست به هیچ وجه استفاده نکنید.

بعد از ایجاد حساب کاربری کد رهگیری برای پیگیری کارها برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن قادر خواهید بود به قسمت وقت سفارت یونان وارد شوید و فرم مربوطه را دانلود کنید. لازم به ذکر است این فرم به زبان فارسی می باشد و شما نیز می توانید به زبان فارسی ان را تکمیل کنید و بعد به همراه مدارک آن را ترجمه کنید.

پس از ورود به بخش وقت سفارت یونان چه چیزی برای شما به نماشی در می آید ؟ باید گفت که در ابتدای مسیر باید به دقت بررسی شود که آیا وقت آزاد وجود دارد یا خیر؟

چنانچه زمان آزاد وجود داشت باید فرم را تکمیل کنید و در بین تایم های آزاد به دنبال زمانی مناسب برای روز مصاحبه خود باشید و درخواست آن را بدهید. این انتخاب یه معنی قطعی بودن آن نیست ! تاریخ درخواستی شما ابتدا باید مورد تائید سفارت یونان قرار گیرد.

اطمینان از تعیین وقت سفارت یونان

به یاد داشته باشید که بعد از فرستادن درخواست وقت سفارت یونان باید شکیبا باشید و مدتی را در انتظار ایمیل تائیدیه از سمت کنسولگری یونان بمانید. این ایمیل حاوی اطلاعاتی مبنی بر تائید تاریخ درخواستی شما و یا رد این درخواست می باشد. چنانچه تاریخ دیگری برای شما در نظر گرفته باشند به شما اعلام می شود.

چنانچه ایمیلی از سوی سفارت برای شما ارسال نشود یعنی با درخواست شما مخالفت شده و از نو باید اقدام به تعیین وقت سفارت یونان کنید و مجددا مراحل تکمیل فرم و ساخت حساب و بررسی تاریخ ها را انجام دهید و درخواست خود را ارسال کنید.

لازم به ذکر است که تنها در صورت تکمیل اطلاعات بدرستی در فرم وقت سفارت یونان برای شما ارسال می شود. چنانچه اطلاعات را درست وارد نکنید با مشکل مواجه خواهید شدو باید از ابتدا تمامی مراحل اخذ وقت سفارت یونان را انجام دهید.با داشتن کد رهگیری می توانید بطور مستمر با سفارت در ارتباط باشید و مراحل وقت سفارت یونان خود را به دقت مورد پیگیری قرار دهید و میتوانید نواقص کار خود را برطرف کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.