انچه که باید بدنید

انچه که باید بدنید

انچه که باید بدنید

انچه که باید بدنید

سایت وقت سفارت

هلند یکی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که در همسایگی کشورهای بلژیک و آلمان قرار دارد. پایتخت هلند شهر آمستردام است. این کشور مانند سایر کشورهای اروپایی جاذبه های گردشگری زیادی دارد. همین طور هر ساله متقاضیان زیادی برای کار، تحصیل و .. قصد سفر به هلند را دارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید به هلند سفر کنید باید بدانید که اولین قدم برای سفر به هلند گرفتن ویزای هلند می باشد. ویزا مجوزی است که توسط مسئولین سفارت هلند در ایران صادر می شود و به معنی اجازه ورود به خاک هلند می باشد. اما چگونه می توان ویزای هلند را دریافت کرد؟

وقت سفارت هلند

فنلاند یکی از کشورهای شمال اروپا در منطقه اسکاندیناوی می باشد. پایتخت این کشور شهر هلسینکی است. فنلاند اقتصاد با ثباتی دارد. همچنین نرخ بیکاری در این کشور پایین بوده و رفاه اجتماعی بالا است. به دلایل ذکر شده متقاضیان زیادی برای مهاجرت به فنلاند وجود دارد. همچنین عده ای از مردم هم به قصد سفر های گردشگری عزم رفتن به این کشور را می کنند. اگر شما هم سودای فنلاند را در سر دارید با ما همراه باشید.

وقت سفارت فنلاند

صربستان یکی از کشورهای جنوب شرق اروپا است. پایتخت این کشور شهر بلگراد می باشد. صربستان کشور کوچکی است ولی زیبایی های بسیاری در خود دارد. اگر می خواهید برای بازدید از جاذبه های گردشگری به صربستان سفر کنید، یا می خواهید به طور بلند مدت در این کشور اقامت داشته باشید با ما همراه باشید.

وقت سفارت صربستان

جمهوری ایرلند یکی از کشورهای غرب اروپا است که بصورت جزیره ای در اقیانوس اطلس واقع شده است. پایتخت این کشور شهر دوبلین است. ایرلند بیشتر به خاطر نویسندگان مطرحش در جهان شناخته می شود. همچنین این کشور طبیعت بسیار زیبایی دارد و زیبایی سواحل و جاده های آن گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

توجه داشته باشید که ایرلند جزیره ای در اقیانوس اطلس است که به دو بخش ایرلند شمالی و ایرلند جنوبی تقسیم می شود. ایرلند شمالی جز انگلستان است و ایرلند جنوبی یا همان جمهوری ایرلند کشوری مستقل است که در این مقاله می خواهیم در مورد این کشور صحبت کنیم.

وقت سفارت ایرلند

برزیل بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی است که از محبوبیت بالایی در نزد ایرانیان برخوردار است. جذابیت های برزیل بی انتها است و در هر گوشه ی این کشور جاذبه های فوق العاده ای یافت می شود. از جنگل های فوق العاده آمازون تا فرهنگ خاص مردم این کشور، زمین های فوتبال تا جشن های معروف برزیل نمونه هایی هستند که در سایر نقاط دنیا نظیر آن ها دیده نمی شود.

این کشور با توجه دارا بودن معادن، کارخانجات فراوان و همین طور فعالیت در حوزه گردشگری دارای مشاغل بسیاری است. اگر قصد گردش در برزیل را دارید و یا این کشور را برای اقامت طولانی مدت خود انتخاب کرده اید با ما همراه باشید.

وقت سفارت برزیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.