X
تبلیغات
رایتل

ایران فایل دانلود

دانلود انواع فایل

دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 09:31

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی تلفنی ، مذاکرات گروهی منسجم و موردی از این صورت می گیرند ، اتخاذ می شوند . این شیوه های مربوط به تحقیقات بازاریابی وقت گیر و پر خرج بوده ، و برای دستیابی به نتایج دقیق مستلزم تلاش و کوشش زیادی می باشد . این مقاله شیوه نوینی را برای انجام تحقیقات بازاریابی آنلاین ارائه می دهد ة که بر مبنای چندین نظریه از جمله دانش فعال و موثر ، گروههای کنترلی و تجربی مشابه ، و تجربیات صریح و ضمنی می باشد . این نظریات ، توام با فرصت هایی که به واسطه تعداد فراینده خریداران آنلاین ایجاد می شوند ، می توانند تحقیقات بازاریابی سریع ، منظم و کم هزینه ای را سبب گردند .

مقدمه

پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیتهای تجاری که ، در آنها بازاریابی و خرید و فروش بهم وابسته است ، از اهمیت برخوردار می باشد ، این مثال ساده را در نظر بگیرید که ، یک خرده فروش باید قیمتی که با آن کالایی خاص را به فروش برساند ، تعیین نماید . یک تصمیم گیری اصولی خرده فروش را بر آن می دارد که رابطه بین قیمت کالا ( متغیر بازاریابی ) و تقاضای کالا ( متغیر واکنشی ) را در قیمت گذاریهای مختلف مورد توجه قرار دهد . حال مثال را پیچیده تر در نظر بگیرید ، وضعیتی را فرض کنید که خرده فروش احساس می کند که انجام تبلیغات برای کالا به در آمد فراینده ای منجر خواهد شد. این تبلیغات ممکن است به شکل کاهش موقتی قیمت که از طریق بکارگیری کوپن حاصل می شود صورت گیرد . تعیین بهای اعتباری کوپن قیمت موثری که با آن کالا به فروش می رسد را مشخص می نماید و این قیمت موثر تنها در صورتی مشخص می گردد که تقاضا در مراحل قیمت گذاری مختلف معلوم باشد . با این وجود اگر سایر تاثیرات در نظر گرفته شوند ، تصمیم گیری سخت تر می شود . اگر خرده فروش چندین نمونه کالا را به فروش برساند ، کاهش قیمت یک نمونه خاص به خریداران ممکن است در طی دوره تبلیغ ، آن کالا را به مقدار زیاد ذخیره نمایند ، که این امر به کاهش فروش کالایی که در دوره تبلیغ و در آمدهای خالص ثابت را دنبال می کند ، می انجامد .

این مثالهای بالا بیانگر پیچیدگی بازاریابی و خرید و فروش می باشند . فردی ممکن است اینطور مطرخ نماید که این مساله تابع شیوه های تحلیلی است و بگوید که تصمیمات آگاهانه مبتنی بر بازاریابی و خرید و فروش مستلزم پیش بینی رابطه بسیار متنوع بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنی باشند . به عبارت ساده تر ، آنها مستلزم این هستند که بدانیم که ، در زمان متغیر یک یا چند متغیر بازاریابی ، متغیرهای واکنشی چطور تغییر پیدا خواهند کرد . پیش بینی عملکرد یک متغیر واکنشی در هنگام تغییر متغیر بازاریابی نیازمند اطلاعات و اگاهی هایی می باشد . شاخصاً این اطلاعات از طریق تحقیقات بازاریابی که ، بواسطه خدمات پستی سریع ، پیام های مراکز خرید ،‌ گفتگوهای تلفنی ، مذاکرات گروهی متمرکز و مواردی از این دست صورت می گیرند ، گرد آوری می شوند . در مثال ساده ای که در بالا عنوان شد ، شخص ممکن است از طریق گفتگوهای تلفنی از مشتریان بخواهد که احتمال خرید کالای مورد نظرشان را در قیمت گذاری های مختلف تشریخ نمایند و این اطلاعات گردآوری شده را بکار گیرد تا رابطه بین متغیر بازاریابی ( قیمت ) و متغیر واکنشی ( تقاضا) را تعیین نماید . تاثیر متقابل یک شخص بر دیگری که در برخی از این شیوه های گرد آوری اطلاعات ( برای مثال ، در گفتگوی تلفنی ) ضروری است ، توام با مدت زمان زیاد انجام کار ( برای مثال ، بواسطه زمان انتقال یک پست سریع به سوی و از طرف فرد پاسخگر ) و مقدار موثر اوقات – شخص بیانگر این شکل قدیمی تحقیقات بازاریابی اند که پرخرج ، کند و مستعد خطا و اشتباه می باشند .

گسترش سریع اینترنت فرصتی را برای انجام تحقیقات بازاریابی آنلاین ( OMR ) فراهم نموده است . در واقع بر اساس برخی پیش بینی ها ، حدود 60 در صد جمعیت ایالات متحده و اتحادیه اروپایی به اینترنت دسترسی دارند . بطور کلی ، این نواحی یاد شده همچنین بر طبق " مجمع تحقیقات بازاریابی بریتانیا ( BMRA ) و مجمع متخصصان تحقیقات بازاریابی و نظریه پرداز دنیا

( ESOMAR ) ، سهم عمده قدرت خرید دنیا را در دست دارند . جدای از این ، نواحی مختلفی در آسیا دسترسی فزاینده ای به اینترنت یافته اند . این پذیرش گسترده اینترنت بخش وسیعی از جمعیت را به اینترنت قابل دسترس می سازد و این اطمینان را ایجاد می کند که نیازها و سلایق یک جمعیت عمده ا ی از مشتریان بطور آنلاین و پیوسته جامه عمل پوشانده شود . هدف این مقاله این است .

از طریق تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( OMR ) ، امکان تهیه اطلاعات تجاری عملی راسریعاً ، اصولی و نظامدار ، و بطور کم هزینه فراهم نماید . اگر پیچیدگی تصمیمات مبتنی بر بازاریابی و خرید و فروش را در فعالیتهای تجاری مدرن ، و نیز محدودیت های مکانی که لزوماً تحت تاثیر شیوه کار بردی کاغذ قرار دارند ، را در نظر بگیریم ، می بینیم که باید بر برخی جنبه های مهم تحقیقات بازاریابی پیوسته ( OMR ) تاکید نمائیم . ما ، بطور ویژه ،‌‌‌ آن جنبه هایی را مد نظر قرار می دهیم که در تلاشهای مربوط به درک اجرای تحقیقات بازاریابی پیوسته مفید واقع خواهند شد . ما بقیه این مقاله را بر طبق آنچه که در ذیل می آید ترتیب داده ایم . در بخش 2 ، ما یک دیدگاه کلی مفهومی از یک سیستم را ارائه می دهیم و یک طرح اساسی که برای اجرای ( OMR ) قابل کاربرد باشد را تشریح کنیم . تاکید ها بر رویدادهای ثابت سیستم نمی باشد ، چون اینها به سرویس دهنده تجاری که ، OMR در آن اجرا می گردد ، وابسته می باشند . در عوض ، ما بیشتر بدنبال این هستیم که نظریاتی راجع به زنجیره رویدادهایی که رخ می دهند ، مراحل مختلف کنترل OMR ، نوآوری های متنوعی که در این مقاله مطرح می شوند ، اشاره نمائیم . معتقدیم که این نوآوری ها برای OMR مهم و پر اهمیت هستند که مفصلاً آنها را در بخش 3 بحث خواهیم کرد . در بخش 4 ، دیدگاهی کلی درباره انواع اطلاعات تجاری عملی که ، بر حسب سیستم پیشنهادی و الگوریتم ها قابل حصول می باشند ، را ارائه می دهیم . ما در بخش 5 ، نتیجه گیری را همراه با یک سری مباحث انجام می دهیم .



خرید فایل



لینک منبع :تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) www.tebyan.net/newindex.aspx/index.aspx?pid=934&articleid...‎Cachedتحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی ... [PDF] ( ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی ) ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و آﻧﻼﯾﻦ ﺗﺼﻤﯿ www.tccim.ir/.../تحقیقات%20بازاریابی%20پیوسته%20و%20آنلاین.pdf‎Cached Similarﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ و آﻧﻼﯾﻦ. (. ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی. ) ﺗﺼﻤﯿﻤﺎت ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻧﻮﻋﺎً ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ ﮐﻪ ، از ﻃﺮﯾﻖ ﺧـﺪﻣﺎت ﭘﺴـﺘﯽ ﺳـﺮﯾﻊ ، ﭘﯿـﺎم ﻣﺮاﮐـﺰ ﺧﺮﯾـﺪ ،. ﺘﮔﻔ. ﮕﻮی ﺗﻠﻔﻨﯽ ، ﻣﺬاﮐﺮات ﮔﺮوﻫﯽ ﻣﻨﺴﺠﻢ و ﻣ. ﻮرد. تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) - دانلود پروژه و ... proje20.filenab.com/product-62654-bazaryabi.aspx‎Cachedدانلود و خرید مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین خرید مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین خرید و ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) - sabzblog.tk thesisandplan.sabzblog.tk/post/2976‎Cachedتحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ). دوستان محقق و دانشجویان و کار آفرینان گرامی سلام و ایامتان به کام شما در پیچ پیش فرض تحقیقات بازاریابی ... تحقیقات بازاریابی پیوسته آنلاین کامپیوتری | عبارت جستجو شده ... weblogyab.xyz/.../تحقیقات-بازاریابی-پیوسته-و-آنلاین-کامپیوتری.html‎Cachedعبارت تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین کامپیوتری در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از ... بایگانی‌ها ترجمه تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین کامپیوتری ... semino.ir/tag/ترجمه-تحقیقات-بازاریابی-پیوسته-و-آنلا/‎Cachedتصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی تلفنی ، مذاکرات گروهی منسجم و موردی از این صورت می ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) 1 - شیکنا shikna.rozblog.com/.../-تحقیقات-بازاریابی-پیوسته-و-آنلاین--کامپیوتری----1.html‎Cached2 ا کتبر 2016 ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) دسته: کامپیوتر بازدید: 12 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 33 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) - شرکت ... marketingdigitalplan.blogfa.com/post/6‎Cachedشرکت بازاریابی اینترنتی - سوشال مارکتینگ - تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) - مشاور و مجری بازاریابی دیجیتالی , نتورک مارکتینگ ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) | وبلاگ 24 - مرجع ... weblog24.site/weblog/chemistrykivi/1226684‎Cachedتحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) . پست با عنوان تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) در این صفحه نمایش داده شده است. همچنین شما ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) pr0zhe.stu1.ir/.../%26%231578%3B%26%231581%3B%26%231602%3B%26%231...‎Cached14 ا کتبر 2016 ... تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ). فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش). تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از ...