X
تبلیغات
رایتل

ایران فایل دانلود

دانلود انواع فایل

سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 01:29

مدیریت دانش

مدیریت دانش


مدیریت ارتباط بامشتری :

مدیریت ارتباط بامشتری رامیتوان مدیریت دانش مشتری به منظورردرک بهتراز نیازهای مدیریت مشتریان جهت ارائه خدمات بهتربه آنان درنظر گرفت .این مفهوم همانندچتری است که مشتری رادرمرکزیت یک سازمان قرار می دهد.

مدیریت ارتباط بامشتری بر حفظ وبهبودکیفیت خدمات برای مشتریان تمرکز داردکه این امرازطریق برقراری ارتباط اثر بخش با مشتریان ،توزیع کارآمد محصولات وخدمات ،اطلاعات ونیازهای مشتریان حاصل می آید.

ریشه های CRM برمبنای مفاهیم بازاریابی رابطه مندقرار دارد که دردهه 1980پدیدار شده است .CRMسازمانهاراملزم می سازدتا به جای یافتن مشتریان جدیدتاکید بیشتری بر حفظ ونگهداری مشتریان موجود داشته باشند.

seth بازاریابی رابطه مندرابعنوان تداوم فعالیتهای تجاری مشترک بین عرضه کننده ومشتری میداندوهدف ازآن را افزایش دادن رشد تجاری ،کاهش قیمت ودر یک کلام ایجاد ارزش برای مشتری می داند.تحقیقات نشان می دهدکه رابطه مستقیمی بین نرخ حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد.یعنی افزایش 5%درنرخ حفظ مشتری بین 25-20% افزایش سودآوری رابه دنبال خواهد داشت .


به طور کلی می توان چرخه CRMرابه صورت زیر خلاصه کرد:

  • 1-درک نیازهای مشتریان
  • 2-ایجادنمودن ارزش برای مشتریان
  • 3-ایجاد وفاداری در مشتریان
  • 4-جذب مشتریان جدید

5-سود آوری برای مشتریان(ahooja, 2001



خرید فایل



لینک منبع :مدیریت دانش

مدیریت دانش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_دانش‎Cached Similarمدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته‌های علمی (به انگلیسی: Knowledge management - KM ) به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی ... ‎۱ واژه‌گزینی - ‎۲ مدیریت دانش و خدمت مرجع - ‎۳ تعاریف گوناگون - ‎۴ مفهوم مدیریت دانشمدیریت دانش چیست - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر www.parsmodir.com/db/theory/km.php‎Cachedمفهوم مدیریت دانش:سازمان‌ها به منظور استفاده از دانش باید به سرعت در فعالیت‌های مربوط به مدیریت دانش‌ موازنه ایجاد کنند. [PDF] ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران www.nlai.ir/files/pdf/Publication/KM.pdf‎Cached Similarﻳﺖ داﻧﺶ. ﮔﺮاﻳﺶ ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. ﺑﺮﺧﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در اﻳﺠﺎد و اﺟﺮای اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. ﻧﻘﺶ و ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ و ﻛﺘﺎﺑﺪاری. (. در ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎﻫﻲ. دﻳﺪ ﮔﺎه ﻫﺎی ﻣﺘﻔﺎوت در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ... مدیریت دانش چیست؟ - سایت فکرنو fekreno.org/articlefekreno/arfek575.htm‎Cached:از اواخر دهه 90، مدیریت دانش به عنوان روش نوین مدیریتی، بحث داغ متون مدیریت و دیگر حوزه‌های وابسته بود. این روش، در واقع تکامل دیگر روش‌های مدیریتی است، نه چیزی ... [PDF] ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ bazneshastegi.tehran.ir/Portals/0/Document/modiriyate-danesh-pnu.pdf‎Similarﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. ﺗﺎﻟﻴﻒ. ﺗﺎﻟﻴﻒ : : دﻛﺘﺮ. ﺳﻴ ﺪ. ﻋﻠﻲ اﻛﺒﺮ اﺣﻤﺪی. دﻛﺘﺮ. ﺳﻴ ﺪ. ﻋﻠﻲ اﻛﺒﺮ اﺣﻤﺪی. ﻋﻠﻲ ﺻﺎﻟﺤﻲ. Page 2. ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ. ﻋﻨﻮان. ﺻﻔﺤﻪ. ﻓﺼﻞ اول. : ﻛﻠﻴﺎت. و ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. 2. ﻣﻘﺪﻣﻪ. [DOC] مدیریت دانش, تعاریف و مفاهیم behsazi.irantvto.ir/.../126_526_knowledge%20management.doc‎Cached Similarمدیریت دانش، رویکرد کلیدی در حل مشکلات تجاری نظیر رقابت پذیری، کاهش سهم بازار، پارادکس بهره وری، اطلاعات اضافی و نیاز برای خلاقیت در مواجهه با شرکت های ... Images for مدیریت دانش [PDF] ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ incubator.tafreshu.ac.ir/Files/53/Content/مدیریت%20دانش.pdf‎Cachedﻣﻌﺮﻓﯽ اﺟﻤﺎﻟﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ. ﻣﻘﺪﻣﻪ. ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺗﺎﻛﻨﻮﻥ ﺩﻭ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﺭﺍ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﮔﺬﺍﺷ. ﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﺯﻣﺎﻧﻲ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺑﺸﺮﻱ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯﻱ ﺑـﻮﺩ . ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺎ ﺍﺑﺰﺍﺭﮔﺮﺍﻳﻲ ﻭ ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺍﻋﺠﺎﺯﻱ ﻛﻪ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﻜﺎﻧﻴﻚ ﻭ ﺳﭙﺲ ﺑﺮﻕ ﺍﻳﺠﺎﺩ ... مدیریت دانش - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Archive41241.htm‎Cached Similar31 آگوست 2014 ... چکیده: شبکه دانش یکی از راهکارهای مدیریت دانش محسوب می شود که منطق ایجاد آن، ایجاد اثرات هم افزایی از طریق ترکیب موثر پایگاه های دانش شرکتهای ... [PPT] 4 . مدیریت دانش چیست؟ nigc.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=3c8862f2-8fc9-42d3...‎Cached Similarمطابق نظر سویبی مدیریت دانش را نمی توان تعریف کرد مگر آنکه ابتدا مشخص شود چه دیدگاهی نسبت به آن وجود دارد ، بنابراین ابتدا رویکردهای مدیریت دانش معرفی می ...
برچسب‌ها: مدیریت، دانش