X
تبلیغات
رایتل

ایران فایل دانلود

دانلود انواع فایل

سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 13:15

بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری

بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری

مقدمه :

در حال حاضر بیشتر خانواده های ایرانی از انواع دوربین های فیلمبرداری برای ضبط لحظات و ثبت خاطره ها و وقایع جالب زندگی خود استفاده می کنند . لحظاتی از زندگی که برروی نوارهای دوربین ثبت می کنیم متعلق به ما و خانوادة ما بوده و جزء دارایی های معنوی ما محسوب می شوند . ما ایرانی ها به دلیل اعتقادات مذهبی و سنت هایی که داریم ، دوست نداریم تا لحظات و خاطره های خصوصی مان را با دیگران به اشتراک قرار دهیم ترجیح می دهیم تا حریم خصوصی زندگی و خانواده‌مان خدشه دار نشود . در عین حال مایلیم تا فیلم های گرفته شده در مقاطع مختلف را تدوین نموده و برخی صحنه ها را حذف کرده یا ترتیب برخی صحنه ها را تغییر داده و نیز افکت های زیبا را بر کلیپ ها اجرا نموده و یا موسیقی متن دلخواه را به فیلم اضافه کنیم . می خواهیم بتوانیم فیلم های خصوصی و خانوادگی را خودمان تدوین و میکس کنیم.

همچنین توضیحات و تمرینات مختلفی ارائه شده که می تواند مارا در حل مشکلاتی که در حین کار با 3D Studio با آن مواجه می شویم ، کمک کند .

مسیر هموار

این تمرین نحوة ساختن یک مسیر حرکت ابتدایی و نحوة کارکردن با آن را نشان می‌دهد . دراین تمرین ، شما یک Logo را همانند آنچه که در زیر نمایش داده شده است برای یک شرکت حمل و نقل خیالی به نام ZYX Trucking Company ایجاد خواهید کرد .



برای فرم دادن به این طرح دقت شود که انیمیشن برای تکه های جداگانة آن ایجاد می شود تا بتوان آنها از خارج صفحه نمایش به داخل به پرواز درآورد .پس به این ترتیب موضوعات را باید جداگانه حجم دهیم تا به صورت جداگانه نیز عمل کنند در ابتدای کار اشکالی را همانند آنچه که در شکل بالا به نمایش در آمده است ، در محیط دوبعدی بسازید .

مرحله 1 :

در محیط دو بعدی فونت COBRA را انتخاب کرده و سپس حروف ZYX را وارد کنید . به آنها اندازة 180×400 را بدهید

مرحله 2:

متن را حدوداً به میزان 10 واحد متمایل ( Skew)کنید برای این منظور ، کلیة چند ضلعی ها را انتخاب کرده((SELECT و سپس فرمان Modify/Polygon/Skew را اجرا کنید . کلید select را فعال (‌ON) نموده و سپس به روی صفحه نمایش رفته و کلید سمت چپ ماوس را فشار دهید تا به این ترتیب تمام اشکال متمایل گردند .

به خط موقعیت مکانی Status Line)) که در بالای صفحه نمایش وجوددارد نگاه کرده تا اطمینان حاصل نمایید که میزان انحراف متن شما حدوداً 10 واحد شده است در ضمن دقت شود که این امکان وجوددارد که بالایی ترین گره های حروف به روی هم رفته و ساختار آن را به هم بزنند . اگر این مسئله اتفاق افتد حرف Z را چند واحد به سمت چپ و حرف X را نیز چند واحد به سمت راست حرکت دهید تا زمانی که هیچ یک از حروف روی هم قرار نگیرند .

مرحله 3:

یک چهارضلعی با ابعاد 30×200 در نزدیکی حروف ایجاد کنید دو چهار ضلعی دیگر از روی این چهار ضلعی در پایین نیز کپی کنید برای این منظور ، فرمان Modify/Polygon/Moveرا انتخاب کرده و کلید Tab را فشار دهید تا در راستای عمودی قرار گیرد در حالی که کلید Shift را نگه داشته اید روی چهار ضلعلی و کلید چپ ماوس را فشار دهید تا عمل کپی انجام شود . سپس آنرا 75 واحد به سمت پایین حرکت دهید این کار را برای چهار ضلعی بعدی هم تکرار کنید .

مرحله 4:

شکل را تحت نام ZYX.SHP دخیره سازید .Z را شکل جاری قرار دهید .

مرحله 5:

وارد محیط حجم ساز شوید و طول مسیر (Path) را تقریباً به 10 واحد برسانید . این کار را از طریق انتقال دادن گرة بالایی مسیر در زاویة دید روبرو انجام دهید تغییرات طولی مسیر را می توانید در سمت راست خط موقعیت مکانی ؛ واقع در بالای صفحه نمایش ببینید که به صورت یک عدد متغیر در داخل دو براکت [‍] قرار دارد و

مرحله 6:

شکل Z را به عنوان شکل جاری احضار کنید . دقت شود که دستور Center اجرا نشود و یا به عبارتی دیگر به هیچ عنوان آن را حرکت ندهید . بافعال کردن (ON) انتخاب Optimization به موضوع مورد نظر حجم دهید و به این موضوع نام Z را اختصاص دهید .


مرحله 3:

نشانگر را یک بار روی Track Info برده و کلید سمت چپ آن را بزنید بعد از آن برروی Bar1 رفته و دوباره همان کلید را بزنید این بار اشاره گر را بر روی دکمة Copy برده و بار دیگر کلید سمت چپ ماوس را فشار دهید تا همة‌کلیدها از روی فریم 30 برروی فریم 45 کپی گردند

اشاره‌گر را روی کلمة Ok برده و کلید سمت چپ ماوس را فشار دهید در مرحلة‌بعد ، میله را به سمت راست حرکت خواهید داد .

مرحله 4:

وارد فریم 60 شوید فرمان Object /Move را انتخاب کرده و کلید Tab را تا زمانی فشار دهید که فلش در راستای چپ – راست نمایان شود نشانگر را بر روی Bar1 واقع رد زاویة دید روبرو برده و کلید سمت چپ ماوس را فشار دهید مستطیل را به سمت راست آن قدر حرکت دهید تا از زاویة دید دوربین خارج گردد .

مرحله 5:

برای دیدن یک پیش نمایش شکل را راندو کنید

با مشاهدة پیش نمایش ، متوجه خواهید شد که مستطیل از فریم 30تا 45 ساکن نمانده است چه اتفاقی افتاده است ؟

وقتی که شما فریم های کلید را تنظیم کردید 3D Studio نیز سعی می کند که حرکت انیمشین را بوسیله پیش بینی کردن هموارتر جلوه دهد د راین جا قبل از اینکه میله طبق پیش بینی حرکت برای فریم بعد از 45 به سمت راست حرکت کند ، در فریم قبل از 45 کمی به سمت چپ حرکت کرده است برخی اوقات این پیش بینی در حرکت مفید می باشد اما در این مورد مفید نیست .

برای این که بطور عینی ببینید که چه اتفاقی افتاده است به فریم 30 بروید با استفاده از فرمان pathes /show – Hide و برروی Bar1 کلید سمت چپ ماوس را فشار داده تا مسیر موضوع را ببینید. برروی مسیر بزرگ نمایی نموده و به این ترتیب کلیدهای موجود در فریم های 30 و 45 را ببینید.

دقت کندی که در مسیر بین کلیدهای دو فریم 30و45 یک حلقة‌کوچک ایجاد شده است در این قسمت میله ساکن نمی ماند و در بین دو فریم ، روی این حلقه حرکت می کند از تنظیم میزان کشیدگی و مقادیر گرایشی برای ثابت نگه داشتن موضوع می توان استفاده کرد

مرحلة 6:

وارد فریم 30 شوید به ترتیب نشانگر را برروی Key Info و Bar1 برده و کلید سمت چپ ماوس را یک بار فشار دهید . وقتی که جعبة محاورة key Info ظاهر شد ، لغزندة Tension را در تمامی مسیر روی مقدار 50 تنظیم کنید و سپس روی کلمة oK کلید سمت چپ ماوس را بزنید .

مرحله 7 :

وارد فریم 45 شوید و میزان Tension را برای فریم 45 مانند فریم 30 تنظیم کنید اکنون به مسیر موضوع دقت کنید حلقه‌موجود برروی مسیر از بین رفته است ! اکنون موضوع از فریم 30 تا 45 ساکن باقی خواهد ماند .

مرحله 8:

کار خود را تحت نام فایل پروژه ZYX02.PRJ ذخیره سازید .

کشیدگی و مقادیر گرایشی Tension & Bias

عملکرد «‌کشیدگی »‌چیست ؟ برای تجسم بهتر این حالت تصور کنید که مسیر حرکت ریسمانی است که دو نفر انتهای آن را محکم گرتفه اند و فریم های کلیدی Keyfrane پست هایی برروی زمین هستند که ریسمان به قسمت بالای این پست ها گره خورده و از آن عبور می کند

وقتی که میزان کشیدگی کم است ( نزدیک به صفر ) ریسمان شل بوده و بنابراین در بالای هر پست به صورتی منحنی شکل آویزان است .

وقتی میزان کشیدگی زیاد است ( نزدیک به 50) مانند این است که این دو نفر دو سر ریسمان را محکم گرفته و می کشند .

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه .........................................................................................................................................................

مسیر هموار ..............................................................................................................................................

تنظیم حرکت............................................................................................................................................

کشیدگی و مقادیر گرایشی Tension & Bias.....................................................................

مسیرهای مورد نظر ...........................................................................................................................

ساختن آدمک...........................................................................................................................................

اتصالات آدمک..........................................................................................................................................

تدوین و میکس فیلمها ........................................................................................................................

وارد نمودن تصاویر ساکن در پروژه ..............................................................................................

وارد نمودن کلیپ های رنگ در پروژه .........................................................................................

فیلتر گذاری کلیپ ها ........................................................................................................................

برش کلیپ ................................................................................................................................................

برش به کمک Trim bar..................................................................................................................

برش به کمک نوار تدوین ...................................................................................................................

برش به کمک فرمان Multi – trim video.............................................................................

کپچر تصویر ساکن از یک کلیپ ...................................................................................................

فرمان Pan& Zoom برای تصاویر ساکن ...............................................................................

سفارشی نمودن فیلترها برای کلیپ ها .......................................................................................



خرید فایل



لینک منبع :بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری

بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری - sabzblog.tk albeyin.sabzblog.tk/post/768‎Cachedفایل پروژه - پایان نامه دانشجویی - یا طرح و آموزشی با تیتربررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری را در اینجا دانلود کنید.,برای مشاهده توصیحات کامل بررسی انیمیشن و ... دریافت فایل پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری - پرداخت و ... farasnbaran.meeblog.ir/post/520‎Cached27 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ ... پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری – حریر دانلود harirdlc.ir/article/32860‎Cached30 ا کتبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما ... خرید و دانلود پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper2140.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان ... کاملترین فایل پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری baludtabiat.blogroom.ir/post/1827‎Cached5 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ... دانلود (پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری) - mjblog.ir gooyadlc.mjblog.ir/post/714‎Cached22 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ ... عنوان برچسب شما farzad-web.nasrblog.com/post/5608/@‎Cachedوبلاگ شخصی فرزاد هاشمی,بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری ,فرزاد وب. دریافت فایل پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری – پرداخت ... www.risearticle.ir/download/1981‎Cached24 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ... بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری danesh.payfile.org/product-13819-بررسی-انیمیشن-و-مونتاژ-کامپیوتری.aspx‎Cachedپایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری مقاله بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری پروژه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری تحقیق بررسی انیمیشن و ... دانلود پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری -کامل و جامع 4nrgq8.prodownload.site/‎Cachedدانلود پایان نامه بررسی انیمیشن و مونتاژ کامپیوتری -کامل و جامع.